ADN Beursanalyse

| home | werkwijze | aex aandelen | amx aandelen | agenda | begrippen | historie | |

 

         De meest recente analyses, updates en berichten:

         Grafieken diverse beursindices vrijdag 22 sep

         Grafieken AEX en AMX aandelen vrijdag 22 sep

         Cursus technische analyse zaterdag 30 september

         22 sep slot: Week met kleine stijging van 0,4%

         22 sep 17.00u: AEX omhoog en weer omlaag

         22 sep 16.00u: Hogere bodem in ontwikkeling

         22 sep 15.00u: Rond 527,9 lag maar kort steun

         22 sep 14.00u: Top ontwikkeld bij 61,8% niveau

         22 sep 12.00u: Doelgerichte aanvallen in de AEX

         22 sep 11.00u: AEX index afgelopen uur gestegen

         22 sep 10.00u: Bodem gevormd in kwartiergrafiek

         22 sep 09.15u: Lager gestart, gap meteen gesloten

         21 sep slot: Na aanvankelijke stijging licht verlies

         21 sep 17.00u: Tot nog toe niet veel kooplust

         21 sep 16.00u: Beursindex onder 61,8% niveau

         21 sep 15.00u: AEX onder bodem van vanmorgen

         21 sep 14.00u: Opnieuw top bij weerstand 530,1

         21 sep 12.00u: Midden tussen steun en weerstand

         21 sep 11.00u: Inverted hammer niet bevestigd

 

 

Actueel financieel nieuws:

 Klik hier voor meer actueel financieel nieuws

AEX intraday grafiek

 

  Volg Ad Nooten op Twitter Volg Ad Nooten op LinkedIn Reclame op deze site

Deze site is gewijd aan de technische analyse van AEX index en aandelen uit de AEX en AMX, genoteerd aan de Amsterdamse effectenbeurs. Conclusies op deze site vormen geen advies, het gaat slechts om de persoonlijke mening van de schrijver. De informatie en analyses worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld, onvolkomenheden kunnen desondanks voorkomen. ADN Beursanalyse kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van de website en/of gevolgen van het gebruik ervan en is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de getoonde advertenties. Aan de gegevens gepresenteerd op deze site kunnen geen rechten worden ontleend.